Zima…

Zima...

W tym roku była uparta i nawet treba się było z dodatkowym węglem ogarnąć. Może więć jakieś pozostałości zimy(te mentalne) nie pozwalają na uregulowanie wpisów z częstotoliwościa której ja sama bym sobie życzyła.
Obrazek powstał lata całe temu jako element kompleksu domków w różnych porach roku. był to czas gdy krzyżyki zabierały 99% mojej twórczości rękodzielniczej. Teraz po latach dołączyły do tego zestawu również drutki, szydełko czy nawet potrawy różne często wpomagane wpisami umieszczanymi na blogu przez Margarytkę(wpominałam o tym blogu wcześniej).
Poza tym życie jak życie toczy się z dnia na dzień. Dziś np. nasza Minka nie chciała za skarby swiata połozyć sie na drzemkę. Kombinowaliśmy z moim ślubnym przez ponad 2 godziny. W końcu padli. Oboje. Najpierw mąż bo po nocce miał niewiele ponad 3 godziny snu. Potem Minuś ale niestety dopiero ok 14 i wcale nie śpi zbyt spokojnie. Jednak spi. Zaliczyla chyba wszystko co może dziecko wymyślić żeby nie kazać jej byc w łóżeczku. Marudzenie, krzyki, zawodzenie(bo płaczem tego nie da się nazwać), wyrzucanie wszystkiego co możliwe z łóżeczka łącznie z pościelą i smoczkiem, proszeniem o soczek i chlebek aż do stwierdzenia że jest Fuj w pieluszce. No i nasz fuj pieluszkowy przeważyl sprawę. Po zmianie zmordowana wrescie zasnęła rzucając jeszcze w przestrzeń swoje urocze: “Siedź! Mamusiu, siedź!” Póki co śpi. Upieczony chlebuś stygnie, a kapuśniak przestyga przegryzając sie w oczekiwaniu na moje śpiochy. Ja nie czekam. Konsumuję:) a jaki to kapuśniak? prosze już podsyłam namiary http://margarytka.blogspot.com/2011/09/kapusniak-z-kiszonej-kapusty-popularnie.html 🙂 Mam nadzieję, że autorka zrozumie i wybaczypewne odstępstwa od oryginału. Dziś robiłam na podsmażanej kiełbasce, jak również był na kościach wędzonych i na boczusiu… zawsze jednak z grzybkami i zawsze niesamowicie kwaśny i pyszny. Polecam wszystkim i jeszcze raz dziekuję Kochana za Twój blog. Buziaki.

Image | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

