Zimowa wierzba

Zimowa wierzba

Witam serdecznie w nowym roku po dość długiej przerwie. Mea culpa. Postanawiam poprawę i zrobię co potrafię żeby się z tego wywiązać 😀

Dlaczego ten obrazek? Choćby tylko dlatego, że zima jakoś mało zimowa a za oknem kasztan wypuszcza pączki 🙂 Zdjęcie dzięki uprzejmości Małgorzaty-obecnej właścicielki-dziękuję Kochana raz jeszcze 🙂 Jak się okazuje obrazek nie taki malutki jak początkowo mi się zdawało bo 23×30 cm ale i tak powiedzmy, że ze średniej półki wielkościowej. Pamiętam tylko, że dość przyjemnie się go tworzyło i powstał stosunkowo szybko. wzór pochodzi z gazety “Haft gobelinowy” jednak nie pamiętam z którego numeru bo to już dawno temu powstało. Małgorzata ma go już od grudnia 2008 więc gazeta na pewno jeszcze wcześniejsza 🙂 Wyszywany polską muliną firmy Ariadna (ja ją lubię i to nie tylko ze względu na cenę). Owszem zdadzam się, że nie ma tylu odcieni kolorystycznych ani takiego nabłyszczenia nitki jak niemiecki Anchor czy(bodajże hiszpańska) Madeira. Bawełna podobno jest egipska ale czy i producent również tego nie jestem pewna więc się nie będę mądrzyć. Jeśli ktoś wie jak to jest niech napisze w komentarzu 🙂 Może sentyment przeze mnie przemawia(na ariadnie uczyłam się haftu), a może wspieram naszą gospodarkę no bo przecież Polskie i dobre więc dlaczego nie? Wiem, że mam zapas nici i będę je wykorzystywać. Tymczasem znikam . Pięknych snów i Pięknego roku :*

Image | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

