Nie było mnie ale sie dzieje…

dosłownie 🙂 nie bez powodu  to, co wychodzi spod szydełka czy drutów nazywają DZIANINĄ.

No tak i znowu mnie długo nie było… Tym razem na dobre wciągnęło mnie szydełko 🙂 Powstał miś Adaś dla starszej córki, któremu nie udało się co prawda zdetronizować Rysia(na zdjęciu obaj tulasińscy Młodej) to jednak swoje zadanie spełnił doskonale. Stał się prezentem urodzinowym od Wróżki Smoczuśki. Krótko mówiąc córka obserwując powstawanie misia była informowana, że z jego pojawieniem się (kompletnym) znika smoczek. Całkowicie. I zniknął. Minka osobiście wyrzuciła delikwenta do śmietnika. Na przystanku tramwajowym. W sąsiednim mieście. Żeby nie kusiło wieczorem szukanie zguby. Chyba ja się bardziej bałam niż ona co będzie dalej. Nie było tak źle. Skończyło się na kilku nocach kwęknięć i podswiadomego szukania. Obecnie trochę ponad miesiąc od zerwania ze smoczkiem noce są spokojne i praktycznie całe przespane (nochyba, że katar męczy jak ostatnio).

2014-07-28 16.03.27

Poza misiem powstała również fioletowa chusta(choć ja bym powiedziała, że to raczej bez). Fantastyczna włóczka mięciutka tylko szydełko musiałam większe mieć niż sugerował opis na metce.Chodziło o uzyskanie lekkości wzoru co przy jednak dość grubej włóczce (Bamboo Jazz firmy micro fibra) było ciekawym wyzwaniem. Jako że to nie do końca moje kolory więc chusta ma nowa właścicielkę, a ja mam tylko zdjęcia na pamiątkę.

2014-08-04 11.35.22

2014-08-04 11.37.35

Powstał również kocyk w błyskawicznym jak na moje możliwości logistyczno czasowo organizacyjne w kolorze zółtym. Właściwie żółto-żółtym 🙂 Jakoś tak wyszło, że choć ten sam nr koloru to już dokupiona włóczka z innego nr partii miała inny odcień. Pomyslałam chwilkę i stwierdziłam, że zmontujemy to inaczej. Będzie wyglądać tak jakby tak właśnie miało być od początku i chyba się udało 🙂 Na zdjęciu tylko fragment kocyka przed wykończeniem. Tak. To ten sam wzór co w poprzednim prezentowym kocyku 🙂 Nie zdążyłam strzelić ładnej fotki. Wstawię w następnym wpisie 🙂

2014-08-23 11.56.08

Kończy również powstawać kolejna chusta z tego samego wzoru w kolorze ciemnej czerwieni(na zdjęciu stadium początkowe). Jednak już z innej włóczki niż fiolet. Dokładnie z włóczki misia Adasia i kurczaczkowego kocyka. Włóczka Jeans firmy YarnArt. Uznana za letnią włóczkę, więc przez zimę jedynie zdobyte zapasy będę wykorzystywać. Na szczęście mam ich trochę. Szkoda bo jak dla mnie jest to włóczka całoroczna podobnie jak Bamboo Jazz. No ale producenci wiedzą lepiej. A ty czekaj do marca na nowa dostawę.

 

2014-08-25 10.20.30

 

W planach jeszcze kolejne kocyki (zapas akrylu na 4 sztuki w różnych kolorach). Komplet dla Ślubnego czapka(lub nawet dwie) plus szalik, czapki dla dziewczynek plus ponczo dla starszej, dwie chusty średniej wielkości do wiązania pod szyję i dwa misiaki podobne do Adasia. O zaczętym misiu mniejszej nawet nie wspominam, bo też musi poczekać. Podobnie jak moje pomysły na coś dla siebie.

Poza szydełkiem… szukamy nowych smaków w dosmaczniu nie tylko kuchni ale całego życia… robimy regularne badania (zwłaszcza Ślubny i Minka). Wyrzucamy smoczki (Minka), starzejemy się(tak obie dziewczynki to już zaliczyły), uczymy się chodzić jak duży człowiek na dwóch nogach(Polka)i staramy się nie dać staranować(wszyscy). Ani samochodom, ani problemom, ani innym ludziom, którzy wykazują się nagminnym zostawianiem zawartości czaszki w domu. Staramy się nie denerwować bzdurnymi komentarzami, idiotycznymi artykułami czy nieodpowiednią dla nas pogodą. Nawiązujemy nowe znajomości(ja sama-skoro stare uleciały) i korzystamy z nich na ile tylko nam zdrowie i życie rodzinno-zawodowe pozwala. Utrzymujemy również stare znajomości(Ślubny) na wyższym poziomie wtajemniczenia(bo bez żon 🙂 ). Żyjemy, kochamy, pieczemy własne chleby, ciasta i pieczenie do chlebka, robimy własny smalczyk i co nam jeszcze głowa we współpracy z żołądkiem i wagą podpowie 😀

Pytania i komentarze mile widziane postaram się odpisać jak najszybciej.

Pozdrawiam Magdalena

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

